Інформаційно-розважальний сайт Кузнецовської ЗОШ I-III ступенів №3
Сайт ЗОШ №3 м. Кузнецовська
Панель користувача

Гость


Група:
Мандрівники
Час: 08:32
Ми радіти бачити Вас, мандрівниче! Будь ласка, зареєструтесь або увійдіть під своїм ім'ям!
Прізвище_Ім'я:
Пароль:
Додатково

Онлайн користувачі
Зараз на сайті: 1
Мандрівників: 1
Користувачів: 0

Зареєстровано
Всього: 90
Адміністраторів: 1
Модераторів: 1
V.I.P: 1
Учнів нашої школи: 51
Учнів інших шкіл: 4
Батьків: 4
Працівників шкіл: 1
Випускників нашої школи: 12
Користувачів: 15
Хлопців: 75
Дівчат: 15



1.      Організація чемпіонату Counter-Strike

1.1  Участь у чемпіонаті:

1.1.1        У чемпіонаті можуть приймати участь гравці з 7 по 11 класи. При цьому гравець обов’язково повинен належати до школи №3.

1.1.2        Для участі у чемпіонаті гравець повинен подати заявку на участь у відповідному розділі форуму.

1.1.3        Гравці зобов’язані входити у склад команди. Команда повинна бути зареєстрована у відповідному розділі форуму.

1.1.4        Команда повинна містити у собі п’ять гравців, у тому числі капітана команди, і одного запасного гравця (умова необов’язкова). Команда має право зробити заміну учасників у певному етапі чемпіонату тільки за наявності запасного гравця. Також у команди може бути тренер.

1.1.5        Дозволяється приносити з собою аксесуари (мишу, клавіатуру, навушники тощо).

1.1.6        Забороняється підєднувати до комп’ютерів пристрої зберігання інформації (флешок, дисків і т.д.).

1.2  Інформація по проведенню

1.2.1        Версія гри: Counter-Strike 1.6

1.2.2        Метод змагання: 5 на 5 (командна гра, 5 гравців у кожній команді)

1.2.3        Система проведення: Single Elіmіnatіon (єдина поразка)

1.2.4        Умова перемоги: команда повинна виграти 16 раундів раніше суперника. Загальна кількість раундів в грі 30 раундів. Монетою визначається яка з команд обирає сторону терористів чи контр терористів.

1.2.5        У випадку нічийного результату граються ще 6 раундів до визначення переможця (по 3 за кожну сторону). В процесі гри додаткових раундів серверний параметр mp_startmoney встановлюється рівним 10000. У випадку рівного рахунку після шести додаткових раундів, граються ще шість додаткових раундів (по 3 за кожну сторону), і так до перемоги однієї із команд.

1.2.6        Офіційні карти: De_Dust2, De_Іnferno, De_Nuke, De_Traіn, De_Aztec. Карти на гру визначаються по турам. (Будь-яка карта може бути змінена організаторами. Гравці будуть сповіщені до початку турніру про будь-які такі зміни)

1.3  Поведінка

1.3.1        Обмінюватися публічними повідомленнями (messagemode1) під час матчу дозволяється лише капітану команди. Правило працює також і тоді, коли капітан мертвий. Використання цього режиму повідомлень будь-яким іншим гравцем приведе до попередження. Інші гравці повинні використовувати тільки командні повідомлення (messagemode2).

1.3.2         Тренер може давати поради команді під час фрізтайму. По його закінченні тренер не має права розмовляти. У разі порушення цього правила, суддя може винести попередження, чи навіть призначити команді поразку в матчі.

1.3.3        Тренер зобов'язаний залишити зону проведення змагань, якщо цього вимагає суддя.

1.3.4        Протести можуть подаватися тільки капітаном.

1.3.5        Якщо гравець не згодний із правилами, він може подати протест до завершення гри.

1.3.6        Відмовлення в заходженні на сервер може призвести до технічної поразки за рішенням судді

1.4   Дозволи та заборони

1.4.1        У разі порушення будь яких правил, перерахованих нижче, команда може бути попереджена або навіть дискваліфікована за рішенням судді

1.4.2        Члени команди мають право розмовляти під час матчу, тільки, якщо вони ще "живі" або, якщо всі члени команди "мертві". Будь-який "мертвий" гравець не має права обмінюватися будь-якою інформацією (включаючи міміку та жести) з будь-яким "живим" членом команди до початку наступного раунду.

1.4.3        Гравець вважається "мертвим" після того, як його екран повністю погасне. Якщо із-за багу гри екран не погас, то гравець рахується "мертвим" через три секунди після його загибелі.

1.4.4        За розмови після "смерті" гравцю може бути дане попередження або зарахована технічна поразка згідно рішення судді

1.4.5        Дозволяється прописати ("забіндити") в консолі зброю та тімплейні повідомлення. Бінд присідання на скрол суворо заборонено!!!

1.4.6        "Підсадження" дозволені. Єдиним обмеженням є заборона на використання підсаджень для перегляду ігрового простору карти поверх текстур.

1.4.7        С4 повинна бути встановлена на видному місці. Використання "підсадження" для установки С4 дозволяється.

1.4.8        Беззвучна установка C4 вважається багом і може бути покарана від попередження до дискваліфікації.

1.4.9        Дозволено кидати гранати через будівлі на всіх картах.

1.4.10    У разі використання багової флешки якщо суддя вирішить, що порушення було випадковим, гра продовжується, при цьому раунд зараховується на користь команди проти якої використали баг. Якщо суддя вирішить, що порушення було навмисним, команда-порушник отримує -3 раунди і їй може бути зарахована технічна поразка за рішенням судді.

1.4.11    Використання будь-яких помилок, як програмних так і помилок творців карт заборонене й буде каратися різними запобіжними заходами - від попередження до дискваліфікації.

1.4.12    Рішення про міру припинення приймається суддею й не підлягає подальшому обговоренню.

1.4.13    Усі гравці зобов'язані використовувати 32-бітну кольоровість у настроюваннях гри.

                              Заборонено:

1.4.14    Використання нестандартних моделей/скінів (у тому числі й зброї).

1.4.15    Використання нестандартних текстур карт.

1.4.16    Використання будь-яких "чітерских" програм.

1.4.17    Використання ігрових багів карт (map swimming, auto aim і т.д.).

1.4.18    Використання заборонених прийомів під час гри (silentrun, attack+use, centerview script, norecoil script і т.д.).

1.4.19    Нецензурні вирази.

1.4.20    Будь-яке непотрібне спілкування під час матчу.

1.4.21    Якщо суддя буде вважати, що зовнішні умови (Лідер команди, Гравці, Глядачі і т.д.) надають гравцеві нечесну перевагу, то гравцеві може бути винесене попередження або йому може бути присуджена поразка рішенням судді.

1.4.22    Якщо команда використовує флеш-баг, суддя зараховує даний раунд на користь команди супротивників і гра триває.

1.4.23    У ході будь-якого матчу допоміжний персонал і/або суддя можуть у будь-який час визначити й інші дії як нечесну гру.

1.4.24    Після першого порушення з боку команди-учасника їй виноситься попередження.

1.4.25    Після другого порушення з боку команди-учасника їй буде зарахована технічна поразка в зустрічі.

1.4.26    Під час будь-якого матчу оператор сервера буде стежити за використанням заборонених моделей поведінки, у тому числі й не зазначених вище.

1.4.27    Для відстеження й запису матчів до ігрових серверів буде підключений HLTV Proxy. На сервері буде вестись запис гри.

1.5  Роз’єднання під час гри

1.5.1        У випадку, якщо всі гравці не можуть грати через ненавмисне, непередбаченого роз'єднання, наприклад, проблем із сервером:
- до початку 3-го раунду: матч починається заново;
- після початку 3-го раунду: гравець, що відключився, повинен заново підключиться до сервера. Поточний раунд триває без зупинки гри, якщо гравці не встигли підключиться до початку наступного раунду, то гра припиняється (pause), поки гравці, що відключилися, підключаться до сервера.

1.5.2        Якщо 3 із усіх гравців дисконнектнулись, поточний раунд не зараховується, гравці заходять на сервер і гра триває без зупинки. При необхідності ставиться пауза й чекають поки гравці зайдуть на сервер.

1.5.3        Суддя може встановлювати mp_startmoney після дисконнекта, виходячи з ігрової ситуації.

1.5.4        Призупиняти гру (pause) може лінійний суддя або гравець команди, але тільки при наявність поважних причин.

1.5.5        У випадку навмисного роз'єднання, суддя може зарахувати поразку команді гравця-порушника.

1.5.6        Команда, що відмовиться від перегравання, призначеного Головним суддею, дискваліфікується.

2.      Налаштування

Актуально
Наша група
Ващук <MeteofiX> Дмитро